torsdag 27. august 2009

Hva skal jeg bli når jeg blir stor?

Foto: Ulf Emil Rakvaag

I anledning at jeg nærmer meg 30 med stormskritt (jeg er 29 51/52 ca), er det vel på sin plass å snart finne ut hva jeg skal drive med resten av livet. La oss se på hva jeg har vært og gjort så langt i livet:

- Gårdsarbeider, avdeling grønnsaker på ymse gårder
- Regnskapsmedarbeider, Rema 1000 (2 uker, sommerjobb)
- Registreringsmedarbeider, Fiskerimessa i Trondheim
- Promotion babe for Solo+
- Kontorarbeider, Byåsen håndball
- Kontorarbeider, Norges håndballforbund RMN (sjef for hallutleie)
- Psykologistudent (grunnfag, jepp det het det i gamle dager)
- Fysioterapistudent (halvgjort er velgjort)
- Prosjektmedarbeider, Landsturneringen for utviklingshemmede 2001 og 2005
- Vaskedame, Trondheim Familievernkontor (sommerjobb et par år)
- Sidekick, Radio 1 Frokostshow i Trondheim (1 år)
- Programleder, RadioAdressa sitt frokostshow (1,5 år)
- Håndballspiller på heltid i Spania (1,5 år)
- Programleder og nyhetsanker, TVInnlandet (1,5 år, nedlagt i sommer desverre)

Akkurat nå er jeg kun gratis styremedlem og tanketenker for et spennede prosjekt som vi nok kommer tilbake til :)

Og fra og med tirsdag og 10 måneder framover er jeg verdensomreisende i bag!

Ja, dette ga jo mange svar. Men, til mitt forsvar og til eventuelle potensielle framtidige arbeidsgivere som måtte lese dette, så vil jeg jo si at jeg er i alle fall fleksibel og tilpasningsdyktig :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar