onsdag 23. desember 2009

Kjole på avveie
















Hot i blått, kunne man i dag lese på minmote.no, og artikkelen kunne fortelle at koboltblått var den nye it-fargen for julas selskaper (og på den røde løperen for de som lefler med sånt). Flaks at jeg fikk sydd meg en penkjole i nettopp den fargen for bare noen uker siden da. Uflaks at den er borte.

Kjolen ligger i posen sin og sammen med den ligger en pose med en helt perfekt tynn bolero, som jeg leita superlenge etter for å finne, og som ikke kostet meg stort en gang. Problemet er at jeg la fra meg disse posene i skapet på det siste rommet vi bodde på Ko Tao, slik at den ikke skulle ligge for lenge i bagen å bli skrukkefille. Det neste problemet var at jeg glemte å pakke posene ned i bagen igjen da vi skulle dra. Fillern hakke meg tut!

Noen ganger hadde jeg rett og slett fortjent en liten omgang juling. Vi har ringt til plassen, men må ringe tilbake i morra på selveste julaften, for at driverne skulle få tid til å snakke med de som hadde vasket ut av rommet etter at vi forlot det. Så da blir det spennende å se om vaskedamene i Thailand(land) er ærlige eller ikke. La oss håpe det!

EDIT: Kjolen er lokalisert og blir sendt til hotellet vårt her i Phuket. Da blir det jul i år også :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar