torsdag 10. desember 2009

Rooolige dager























Det begynner å bli noen dager siden jeg skreiv noe her på bloggen. Egentlig ikke så rart, for vi gjør egentlig ingenting, og tenker heller ikke så mye på så mye. Det er sol på dagen - vi soler oss. Det blir kveld - vi spiser middag og legger oss. Et par kvelder har vi skeiet ut med et par øl. Voldsomme greier. Det mest spennende jeg har opplevd de siste dagene, var å få hai på fiskestang. Det var riktig nok en liiiiten babyhai på litt over halvkiloen, men likefullt ...

Det er visstnok advent om dagen, men det har vi ikke merket så mye til. En av de siste kveldene Lars og Susanne var her kjøpte vi fire lilla lys og brant de ned. Tror det var en mandag egentlig, men vi kan jo ikke følge alle regler som finnes heller :) Gledegruer meg litt til jul da. Første jula som ikke feires i Totenvika for min del, og det kommer nok til å bli litt stusslig. Kommer til å savne å våkne opp til julestrømpe med julehefter og godteri, Tre nøtter til Askepott og Reisen til Julestjerna på TV (de siste åra har jeg ikke kommet meg opp til Disney) og deilig lukt av julemat hele dagen. Og jeg kommer til å savne familie og venner ekstra mye disse dagene. Men det er litt av prisen å betale for å oppleve en sånn reise som vi er ute på.

Vi gleder oss til pakker da! Det kommer noen pakker i posten hjemmefra, og selv om jeg er 30 synes jeg det er kjempestas :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar