torsdag 17. desember 2009

Leserstorm :)

Beckback-bloggen vår har virkelig hatt storinnrykk av nye lesere i dag, ene og alene på grunn av denne saken. Jeg slutter aldri å bli overrasket over hvor mye media kan styre. En av forutsetningene for å gjøre intervjuet, var at bloggen ble nevnt i saken. Man må jo benytte muligheten når man har den, og vi bruker såpass mye tid på å skrive, filme, fotografere og redigere, at det er ekstra gøy at flere finner fram til oss. Kanskje til og med noen kommer tilbake en annen dag :)

7600 (klokka 11:52 norsk tid) klikk har det vært på Beckback i dag, normalt har vi kanskje rundt 100-200 faste lesere. Til og med denne lille Kjersti-bloggen har 8-10-doblet antall klikk i dag, ene og alene på grunn av en link på reisebloggen.

Har fått en del koselig tilbakemeldinger fra ulike kanter i dag også. Det setter jeg veldig pris på. Jeg er veldig fornøyd med hvordan intervjuet ble, men har vært litt spent på reaksjoner, for som jeg nevner i saken er det ikke alle som er enige med meg i alle mine valg.

Så langt en veldig fin dag i Thailands-bukta.

1 kommentar:

  1. Enig eller ikke. Det aller viktigste er at du har tatt dine EGNE valg, og ikke gjort det andre forventer at du skal gjøre. I det lange løp er det det som gjør oss til lykkelige mennesker..

    VidarV

    SvarSlett