lørdag 9. januar 2010

Grand prix og kulda

Jeg tror faktisk det er veldig kaldt hjemme i Norge. Jepp, det er jeg bortimot helt sikker på. 780 statusoppdateringer på Facebook, og alle sakene på nettavisene hjemme, kan ikke ta feil. Kanskje det hjelper med litt lys og varme?


Min største bekymring i dag, er at jeg ikke fikk sett gårsdagen delfinale i Grand Prix. Jeg er jo litt over middels glad i konkurransen, men nå føler jeg meg underinformert. Jeg har kun hørt de 30 sekundene av hver sang som ble lagt ut på nrk sine sider for noen dager siden, men føler ikke det er nok til å danne meg et bilde av om de riktige sangene gikk videre. Jeg regner med det blir noen timer på YouTube framover for å rette på det! Eller kanskje det var noen som satt inne i kulda og så på, og kan oppsummere litt kjapt for meg?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar