fredag 1. januar 2010

Nytt år, nye muligheter osv.

Jeg er egentlig ikke noe big fan av nyttårsforsetter. Egentlig synes jeg det er bedre å starte på ny frisk på en tilfeldig onsdag, men samtidig er nyttår et veldig konkret tidspunkt for positiv endring. Og det er jo ingenting som er så deilig som å gå flere dager ut i et nytt år, uten å ha gjort noe galt. Nå begynte jeg det nye året med å være syk, noe som kanskje ikke lover godt for resten av året, men vi får satse på at det er noe forbigående. Aaaanywhoooo ...(sett veeeldig mye Scrubs mens jeg har vært syk), jeg har et par ting på lista, som vil gjøre 2010 til et vinnerår:

Jeg skal trene/være mer i aktivitet, spesielt i årets to første måneder, sånn at jeg faktisk har pust igjen til å nyte Macchu Picchu når vi kommer dit.

Jeg skal få meg jobb og hjem når jeg kommer hjem (altså vi, men dette er nå en gang mine forsetter).

Jeg skal bli flinkere til å ta bilder og til å bruke Photoshop.

Jeg skal begynne på den boka jeg har lyst til å skrive.

Jeg skal prøve å begrense inntaket av Candy King og pottis til helg (og ikke overdrive bare fordi det er helg).

Jeg skal bruke mer tid sammen med familie og venner (mer telefon og besøk, mindre Facebook).

Huh, hadde visst et par nyttårsforsetter læll jeg. Jaja, wish me luck :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar