fredag 27. november 2009

Jammen, dette gikk jo veldig så bra!

Nyfrisert. Og grunnen til all sminka og kjolen, kan du snart lese mer om på BeckBack-bloggen.

Det viste seg at det virkelig var unødvendig å grue seg til å gå til frisøren her i Vietnam. Etter litt research og en magefølelsesjekk, valgte vi å dra til Color Haus hair studio. De skulle være veldig gode på farge, noe som passet bra ettersom jeg hadde et voldsomt behov for å bli kvitt en gruelig stygg ettervekst i tillegg til klipp av slitte tupper. PE har bare veldig mye hår og trengte en skikkelig runde med tynnesaksa. Inn kom vi, time fikk vi på flekken og etter det ble det bare bedre. Tre ulike frisører/stylister var innom håret mitt og gjorde sin greie; to damer og ei skrulle, alle tre vannvittig dyktige og trivelige. Engelsk snakket de også, så det var ikke noe problem å forklare hva jeg ønsket. Og ikke minst, så var alle veldig fine på håret. Trygghetstegn. Vi ble enige om en mørkebrun grunfarge med litt lysere folie-highlights, en god kur mot sytrådtørt hår og klipp, vask og føn. Et kvartes hodebunnsmassasje under vasken inngikk visst også - deilig! Et par timer seinere gikk jeg ut av salongen mer fornøyd enn jeg noen gang har vært etter et frisørbesøk. Kjempefornøyd. Tror ikke jeg hadde fått bedre, mer gjennomført behandling hos Jan Thomas en gang. Og best av alt - hele moroa kom på 422 NOK. Haha.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar