mandag 23. november 2009

Per-Erik - Kjersti 10 - 0

Foto: seierherren Per-Erik

Aaaarrrg! Jeg har i lang tid innbilt meg selv at jeg er relativt flink i de fleste ballspill. I alle fall flink nok til å lett slå en kreativ datanerd og musiker av en kjæreste i hva det måtte være av spill som inneholder baller, kuler eller andre runde objekter. En av de første kveldene vi møttes spilte vi faktisk biljard, og jeg mener bestemt å huske at jeg var laaangt bedre enn han (eller så var det at min promille var hakket lavere enn hans, men sånne detaljer henger vi oss ikke opp i). I kveld har vi tatt opp igjen biljardtråden, og sjelden har jeg gått på større nederlag ... 10 runder ble gjennomført i 2. etasje på den svært populære og kule restauranten/baren Tam tam café, og ALLE ble vunnet av Per-Erik. Det var liksom ikke close en gang. Siste runden klarte jeg å få den svarte ned i det riktige hullet, men jammen meg føyk den hvite etter. Fy, veldig! Heldigvis har jeg (tilsynelatende) blitt en mye bedre taper på mine eldre år, men ååååå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar