lørdag 21. november 2009

Slækkedag

Det som er så deilig med å reise så lenge som vi gjør, er at vi trenger ikke på død og liv gjøre noe hele tida. Er man på ferie i bare ei uke vil man få mest mulig ut av dagene - det trenger ikke vi! Og heldigvis for det. Vi spiste middag på en vannvittig tøff restaurant i går, og etterpå satte vi oss nede i baren tilhørende samme sted. Der ble det både 5 og 6 øl, og kanskje enda en (so much for hvit måned, men jeg har ikke spist godteri da!!), alle disse for den nette sum av 50 kroner. Skummelt. Dermed ble dagen i dag noget rolig. Vi hadde skredderavtale klokka 3 og skomakeravtale klokke 4 (jada, skreddersydd skal det være), men utenom det ikke en døyt på timeplanen. Jeg brukte mye av min "gjøre ikkenoetid" på Youtube. Jeg blir like stolt hver gang jeg ser sambygdinger imponere på tv.



Veldig moro live og veldig moro på skjerm. Vi har funnet ut at vi faktisk akkurat rekker ekstrauka til Urbane Totninger neste sommer (gitt at de faktisk spiller ei uke ekstra også til sommern, og det må de jo), så det gleder vi oss til.

Her er en annen kar som alltid imponerer. Kan det bli bedre enn dette da, KnutA?



Ah, deilig med litt god underholdning på en slækk dag. Deilig med litt totning. Og godt med Cola Light. Masse Cola Light ...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar